Hela butiken i Malmö har mer eller mindre varit upp och ner pga en omfattande ytrenovering (målning och tapetsering av alla studios i butiken) samt pga en stor beställning och leverering av massa nya möbler till lanseringen av den nya kollektionen nu hösten 2014 !!
Planeringen av alla nya studios började någon gång i våras och nu cirka 5 månader sen är det snart i hamn.
Jag har fått privilegiet att få lov att styla några studios i butiken, här är studio "London"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar