måndag 20 oktober 2014

Nästa inköp blir blommor!

När CSN och lönen trillar in om några dagar ska jag bannemej köpa gröna växter och plantera i terrcaotta krukor...

Denna fina står än så länge på vasken här hemma i 70-tals huset 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar