HEJ!
måndag 20 oktober 2014
Nästa inköp blir blommor!
När CSN och lönen trillar in om några dagar ska jag bannemej köpa gröna växter och plantera i terrcaotta krukor...
Denna fina står än så länge på vasken här hemma i 70-tals huset
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar