HEJ!
måndag 20 oktober 2014
Detaljer
Jag älskar detaljer. Tror nog snart hela mitt hem har en massa stilleben och andra detaljer. Stegen i bakgrunden har jag gjort helt själv. Täljt pinnar och haft mig. Högar med inredningstidningar är fint och dekorativt....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar