måndag 20 oktober 2014

Detaljer

Jag älskar detaljer. Tror nog snart hela mitt hem har en massa stilleben och andra detaljer. Stegen i bakgrunden har jag gjort helt själv. Täljt pinnar och haft mig. Högar med inredningstidningar är fint och dekorativt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar