Eventet på BoConcept i tisdags gick suveränt bra! Massa folk minglade, Svante från Elle Decoration pratade visst (jag stod i kassan så jag hörde inget!), laxen från Salma lax åts upp av gästerna, undra om den var god? :)
Jag skulle vilja ha ett event i månaden - så roligt! :)
Mingel deluxe
Jag och Svante


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar