måndag 20 oktober 2014

Eventet !

Eventet på BoConcept i tisdags gick suveränt bra! Massa folk minglade, Svante från Elle Decoration pratade visst (jag stod i kassan så jag hörde inget!), laxen från Salma lax åts upp av gästerna, undra om den var god? :) 
Jag skulle vilja ha ett event i månaden - så roligt! :) 


Mingel deluxe

Jag och Svante 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar