Jag har klotlampor på 3 ställen i hemmet. Love it. Sist hittade jag på ÖoB för 40:-. Mässingslampan har jag hittat på loppis och stolen är en av fyra som jag målat vita. Tapeten i bakgrunden innehåller fina blåa toner och inslag av metallic som går igen i många av mina prylar.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar