Detta är vårt omstylade sovrum. Jag brukar få infall och när jag får infall då utför jag mina ideér inom kort.
Sammanfattning av rummet: Lila väggar, vitmålat golv, gråa sängbord, "persisk" matta, ramar i guldtoner, beigea sängkläder och naturnära material som kläd-pinnen och korgen. Vita byråer och vita rislampor. Den grå puffen i ull tar upp det gråa från sängborden och den lila boxen på byrån hämtar upp färgen i väggen. 5 olika ljuskällor gör sig bra i rummet trots att det bara är ca.12 kvm.
Jag tycker jag fick en bra balans i rummet.
I fönstret står det en Fredskalla men jag hade förmodligen behövt något mer grönt, eventuellt i korgen på golvet och kanske en succulent på byråerna. Sådant tar jag gärna efterhand när jag stylar hos mig själv.
Lämna GÄRNA en kommentar



Mycket snyggt!! Fin blogg jag hittade...kommer tillbaka absolut.
SvaraRaderaHej Lena, Tack vad roligt du tyckte om det. Du är välkommen tillbaka
SvaraRaderaÅsa