tisdag 4 november 2014

Vårt sovrum

Detta är vårt omstylade sovrum. Jag brukar få infall och när jag får infall då utför jag mina ideér inom kort.
Sammanfattning av rummet: Lila väggar, vitmålat golv, gråa sängbord, "persisk" matta, ramar i guldtoner, beigea sängkläder och naturnära material som kläd-pinnen och korgen. Vita byråer och vita rislampor. Den grå puffen i ull tar upp det gråa från sängborden och den lila boxen på byrån hämtar upp färgen i väggen. 5 olika ljuskällor gör sig bra i rummet trots att det bara är ca.12 kvm.
Jag tycker jag fick en bra balans i rummet. 
I fönstret står det en Fredskalla men jag hade förmodligen behövt något mer grönt, eventuellt i korgen på golvet och kanske en succulent på byråerna. Sådant tar jag gärna efterhand när jag stylar hos mig själv.
Lämna GÄRNA en kommentar




                                 







2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!! Fin blogg jag hittade...kommer tillbaka absolut.

    SvaraRadera
  2. Hej Lena, Tack vad roligt du tyckte om det. Du är välkommen tillbaka

    Åsa

    SvaraRadera