För ett tag sedan hittade jag en karta i fina färger på mitt gamla jobb som jag tiggde mig till att få ta med hem. Tanken är att den ska sitta på Elsas rum, på väggen, inte på golvet. Men den har fortfarande inte kommit upp. Är ni också så ibland, att så fort man fått en sak i sina ägor så lugnar man sig med att placera det på rätt plats?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar