söndag 16 november 2014

Jag har lite på gång nu

Dels så har jag mitt vitrinskåp att måla om. Jag ska hinna det innan jul är mitt mål. Anledningen till att jag skjuter på det är att dels så står jag inför ett avslut på min praktikplats BoConcept med tillhörande presentation och inlämning av rapport till skolan. Och dels så stundar snart en ny kurs nämligen Ledarskap. Så innan jag har läget under kontroll så lägger jag ogärna mer jobb på mig själv. Men snart snart ska jag ta fram penseln.

Jag har ett projekt till på gång. Jag hittade nämligen en glasskiva hos min mamma och nu ska jag bara ta fram mått och en bild på hur jag vill ha underredet på bordet, sen fixar min svåger det eftersom han är svetsare. Bordet ska stå vardagsrummet.

Snart min vän

Skivan vilar på tidningar sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar