Jag har letat efter ett vitrinskåp i furu ett tag nu. Ja inte för att jag älskar furu utan för att måla om. Svart på utsidan och vitt på insidan och läderbeslag istället för knoppar. Visst man skulle kunna sätta porslinskoppar men det är inte den känslan jag vill åt. Porslinskoppar drar mer åt det lantliga hållet och det blir för "gulligt" för mig.
Jag planerar att måla om skåpet inom kort! Efter-bilder utlovas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar