Jag återkommer med fler bilder när allt är färdigt. Skissen till vänster har jag ritat för hand. Sedan har jag scannat in den och färglagt den i Photoshop så som vi lärt oss på kursen "Visualisering med mjukvara".
Jag valde att börja från grunden, att tänka ut vilken sorts verksamhet jag jobbar i. Tänkte ut konceptet.
I detta projektet driver jag fiktivt ett retro café som ska sälja trevliga Alla Hjärtans kakor och som dessutom erbjuder fika från 25:- under Alla Hjärtans dag. Så klart måste man gå in på cafét för att se vad man får för 25:-........


mrs elsy jag skulle gärna vilja se slutresultatet på de här hjärtanen, i burken!!! va fint du ritar by the way!!!
SvaraRadera