torsdag 23 januari 2014

Pågående projekt

Just nu håller vi på med ett Alla Hjärtans Dag projekt i skolan.
Jag återkommer med fler bilder när allt är färdigt. Skissen till vänster har jag ritat för hand. Sedan har jag scannat in den och färglagt den i Photoshop så som vi lärt oss på kursen "Visualisering med mjukvara".

Jag valde att börja från grunden, att tänka ut vilken sorts verksamhet jag jobbar i. Tänkte ut konceptet.
I detta projektet driver jag fiktivt ett retro café som ska sälja trevliga Alla Hjärtans kakor och som dessutom erbjuder fika från 25:- under Alla Hjärtans dag. Så klart måste man gå in på cafét för att se vad man får för 25:-........





1 kommentar:

  1. mrs elsy jag skulle gärna vilja se slutresultatet på de här hjärtanen, i burken!!! va fint du ritar by the way!!!

    SvaraRadera