På skolan arbetar vi i små "skyltfönster". Denna gången skulle vi julskylta.
Vi fick börja med att komma på en produkt att sälja, sen välja en displayteknik, skissa, sen utföra det i form av att bygga skyltfönstret..
Vi sålde slipsar i en herrkonfektions butik och slog slipsar om paketen som om det vore snöre.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar