HEJ!
fredag 24 januari 2014
LIA på Åhléns
Mellan februari och april i 9 veckor ska jag ut på LIA. Det ska bli så skönt att komma ut och jobba.
Jag ska vara på Åhléns på Väla hos deras VM/dekoratör som heter Emma.
Å som i Åsa? :)
Bildkälla:
Niclas Sellebråten
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar