fredag 24 januari 2014

LIA på Åhléns

Mellan februari och april i 9 veckor ska jag ut på LIA. Det ska bli så skönt att komma ut och jobba.
Jag ska vara på Åhléns på Väla hos deras VM/dekoratör som heter Emma. 




Å som i Åsa? :)


Bildkälla: Niclas Sellebråten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar