Vi startade vår Halva Reapriset på Åhléns i veckan. Tack vare det så blir vissa varor sjukt billiga. Och när det är för billigt kan man som kund lätt börja tro att det är för bra för att vara sant. Så idag innan jag gick hem så skrev jag egna lappar att sätta på befintlig kommunikation där det stod:
RABATTEN AVDRAGES I KASSAN
Så nu slipper kunderna tveka om det är priset på varan som gäller eller om det dras av ytterligare 50%.
Enkel lösning!
Det var till denna kommunikation jag satte min text.
Chefen gillade min idé och jag är glad att jag gjorde slag i saken :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar