Nästa vecka, den 15/1, åker jag till Formex med några i klassen. Ska bli så roligt! Har velat dit några år nu, men inte kommit dit.
Det kommer bli en riktigt lång dag (nästan ett dygn), beger mig från Landskrona vid 6 tiden på morgonen och är hemma vid 01.00 tiden :-/
Well well!
Ses där?!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar