lördag 30 augusti 2014

Skolstart

Skulle bara säga hej och att jag fortfarande lever!
Skolan är igång igen och den började med en tenta i butiksekonomi! Jag MÅSTE klara mig, måste ha ett G, hade varit trist att tenta om.  
Nästa kurs heter Multi-Channel retailing....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar