HEJ!
lördag 30 augusti 2014
Skolstart
Skulle bara säga hej och att jag fortfarande lever!
Skolan är igång igen och den började med en tenta i butiksekonomi! Jag MÅSTE klara mig, måste ha ett G, hade varit trist att tenta om.
Nästa kurs heter Multi-Channel retailing....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar